Σε πρώτο επίπεδο αφού βρούμε κάποια αφόρμηση για την εισαγωγή του θέματος (π.χ. μια αλλεργία κάποιου παιδιού, ένα τσίμπημα κ.α.) συζητάμε για τα έντομα παρουσιάζοντας μία - μία τις φωτογραφίες. Παροτρύνουμε τα παιδιά να εκφράσουν προηγούμενες σχετικές γνώσεις και εμπειρίες.
Εξηγούμε το λόγο που το κάθε έντομο είναι ωφέλιμο ή βλαβερό και τα παιδιά κάνουν την αντίστοιχη ομαδοποίηση (ωφέλιμα και βλαβερά). Στη συνέχεια, τοποθετούμε τις εικόνες στον πίνακα ανάλογα με την ομάδα, στην οποία ανήκουν. Καλούμε τα παιδιά να βρουν και να αντιστοιχήσουν το κάθε έντομο με την ονομασία και την επεξήγηση που το συνοδεύει.
Μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας ο πίνακας αναφοράς μπορεί να τοποθετηθεί στη γωνιά της γλώσσας ώστε να αντιγράφουν τα παιδιά λέξεις κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων.
Καλή επιτυχία!
♥Ροδή♥