Παρόλο που γνωρίζουν πως είναι ψεύτικες, τις αγαπούν, τις προσέχουν, τις ακουν και ταυτίζονται με αυτές σα να είναι αληθινές!
Έτσι, λοιπόν, μόλις άρχισαν οι πρώτες αλλαγές του καιρού (αέρας, βροχή) τους παρουσίασα την κούκλα του φθινοπώρου, τη "Φθινοπωρούλα", η οποία είναι η γυναίκα του Φθινοπώρου και η μαμά του Σεπτέμβρη, του Οκτώβρη και του Νοέμβρη.
Αφού μιλήσαμε για το Φθινόπωρο και τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση, αναλύσαμε την εμφάνιση της (έχει καφέ φόρεμα με καφέ λουλούδια, καστανά μαλλιά, έχει ρίξει στους ώμους της μια μπλούζα με κουκούλα). Στη συνέχεια η "Φθινοπωρούλα" είπε στα παιδιά πως το πρωί που ήρθε στο νηπιαγωγείο βρήκε στην αυλή πεταμένα κάτι γραμματάκια.
Τα παιδιά τα παρατήρησαν καλά και κατάλαβαν πως ήταν γράμματα από τα ονόματα τους. Ουσιαστικά είχα κόψει τις συλλαβές των ονομάτων τους και η κούκλα του Φθινοπώρου τους ζήτησε να τα βαλουν στη σωστή σειρά. Τους έφερε μάλιστα και ένα χαρτί που αναγρaφόταν τα ονόματα τους για να τους βοηθήσει. Τα παιδιά έκαναν την ανασύνθεση των ονομάτων και συλλαβίσαμε το καθένα κάνοντας μια πρώτη συζήτηση για τις συλλαβές.
Έπειτα ακολούθησε ψυχοκινητικό παιχνίδι με τα αρχικά των ονομάτων τους.
Σκόρπισα στο πάτωμα χαρτάκια με τα αρχικά τους (κάθε αρχικό γράμμα υπήρχε 6 φορές - μπορείτε να κάνετε όσα αντιγραφα θέλετε).
'Οσο έπαιζε η μουσική τα παιδιά χόρευαν ελεύθερα στο χώρο. Μόλις η μουσική σταματούσε τους έδειχνα ένα γράμμα και τους έλεγα π.χ. "Ψάξτε να βρείτε το Κ της Κατερίνας". Τα παιδιά αναζητούσαν μέσα από όλα τα γράμματα μόνο αυτό που τους ζητούσα και έπειτα τα συγκέντρωναν σε ένα τραπέζι. Αφού επαναλήφθηκε η ίδια διαδικασία για όλα τα γράμματα έγινε η ομαδοποίηση τους και κάπως έτσι το παιχνίδι ολοκληρώθηκε!
Καλό Φθινόπωρο!!!
♥Ροδή♥