Αφού γίνουν οι μετρήσεις από τα παιδιά, βρίσκουν το σωστό αριθμό που αντιστοιχεί σε κάθε σύνολο (αγόρια, κορίτσια, όλα μαζί) και τον τοποθετούν στην αντίστοιχη θέση του ταμπλό.
Η συγκεκριμένη ρουτίνα βοηθά πολύ τα παιδιά να εξοικειώθούν με τους αριθμούς, το μέτρημα, την πρόσθεση και άλλες μαθηματικές έννοιες (αναλόγως πως αξιοποιούμε το ταμπλό κάθε φορά (π.χ. εννοιες περισσότερα, λιγότερα,ίσα κ.α.).
Για την κατασκευή του θα χρειαστείτε:
•χαρτόνι τύπου κάνσον (σε χρώμα της επιλογής σας)
•εικόνα ενός αγοριού
•εικόνα ενός κοριτσιού
•εικόνα πολλών παιδιών μαζί
•διάφανο αυτοκόλλητο ρολό (για να πλαστικοποίησετε το ταμπλό)
•αυτοκόλλητη ταινία βέλκρο (χριτσ - χρατσ) (για να στηρίζονται οι αποσπώμενοι αριθμοί)
•ψαλίδι
Επιλέον θα χρειαστείτε ένα σετ αριθμών από το 0 εώς τον αριθμό του συνόλου των παιδιών της τάξης (π.χ. εάν έχετε 15 μαθητές φτιάξτε μέχρι το 15). Καλύτερα, βέβαια, θα ήταν να κατασκευάζατε ενα σετ με αριθμούς από το 0 έως το 25 ή το 30 ώστε να μη φτιάχνετε κάθε χρόνο καινούργιο, καθώς ο αριθμός των παιδιών αλλάζει.
Αργότερα, όταν θα έχουν εξοικειωθεί με τους αριθμούς καλό θα ήταν να καταργήσετε τη χρήση των αποσπώμενων αριθμών και να γράφουν τα παιδιά απευθείας πάνω στο ταμπλό με μαρκαδόρο, τον οποίο θα καθαρίζετε με ένα χαρτί ή με υγρό μαντηλάκι.
♥Ροδή♥